domingo, 20 de diciembre de 2009

5. Tancament de l'assignatura i avaluació.

El semestre ja finalitza i l'assignatura d'interculturalitat també.
Durant aquests mesos hem treballat el concepte d'intercultutalitat i tot alló que ho envolta, i fa referència a l'educació. Les diferents activitats treballades, requerien un espai de reflexió en el blog personal, amb el que hem donat a conèixer la nostra experiència, resultats... als diferents companys.
Gràcies al blog, he pogut fer una reflexió sobre cada activitat realitzada, ja que en elles no es demanava aquesta reflexió (i cosa que si no ens demanen, acostuem a no fer) i així poder veure, conèixer la utilitat d'alló realitzat i treballat, amb una reflexió prèvia.
Personalment considero que fer el seguiment dels blogs dels companys és una tasca difícil, ja que són molts i la disponibilitat de temps és molt poca. Crec que un blog és una eina de treball, reflexió, comunicació... molt bona i interessant, però a mi m'ha estat molt difícil fer un us constant d'ell. Per temes personals (no porto uns mesos fàcils) i a més del temps dedicat a les pacs, s'ha de sumar el temps a dedicar al seguiment del blog.
No sé si faré ús del blog més enllà de l'assignatura, tot dependrà de com vagin passant els mesos, la feina, la vida, el temps... tot i que tenir un blog personal, professional... és molt interessant, per tenir-ho en consideració en el futur.

Les activitats realitzades, m'han ajudat a veure que la interculturalitat, convivència... es viu cada dia (escola, feina, carrer...) i això s'ha de treballar en tots els àmbits, educatiu, familiar... ja que cada dia tenim al voltant més persones provinents d'altres països, cultures... i és necessari educar i fomentar valors com són la tolerància, la integració, la convivència, el respecte.
La meva evolució a l'assignatura i al blog a estat positiva, no vaig començar amb bon peu, la participació al debat em va resultar molt difícil, per la mort de la meva àvia els dies de la seva realització, però vaig fer un seguiment que va enriquir molt la meva visió, idees, opinions... i vaig poder fer una comparació amb els companys.
Amb la següent activitat vaig conèixer l'eina de treball webquest, totalment desconeguda per a mi, i m'ha semblat una eina molt útil i complementaria per a treballar.
A més, he vist, que'ls entorns interactius són cada vegada més necessaris i estan més presents en el dia a dia de totes les persones. Amb l'assignatura he après a buscar recursos, analitzar-los i fer una selecció per treballar amb ells tot allò relacionat amb la interculturalitat, però també amb altres aspectes relacionats amb l'educació.

Això s'acaba, espero que tots tinguem un bon final d'any i una millor entrada.

Salutacions

No hay comentarios:

Publicar un comentario